Kim Kardashian dan Kanye West akan bercerai setelah enam tahun berkahwin

Pasangan Hollywood Kim Kardashian dan Kanye West dilaporkan menyebutnya berhenti untuk selamanya.

Halaman Six memetik beberapa sumber yang mengatakan bahawa “perceraian sudah dekat” untuk duo A-list setelah Kardashian mengupah peguam perceraian berprofil tinggi Laura Wasser.

“Mereka menyimpannya sebagai kunci tetapi mereka sudah selesai. Kim telah mengupah Laura Wasser dan mereka sedang dalam perbincangan penyelesaian, ”kata sumber itu.

Baca Lagi | Pelawak sensasi Malaysia ‘Uncle Roger’ akhirnya membuat resipi nasi goreng telur

Kardashian dan West menghabiskan cuti Krismas tahun lalu, dengan Kardashian merayakan di California bersama keluarganya sementara West berlindung di ladangnya di Wyoming.

Dia juga telah melihat cincin perkahwinannya dalam posting Instagram baru-baru ini yang seterusnya menimbulkan desas-desus perceraian.

Sumber itu mendakwa bahawa adalah idea Kardashian untuk mereka tinggal di bawah bumbung yang berasingan ketika mereka membuat rancangan untuk pemisahan itu.

Kardashian dilaporkan memiliki cukup banyak tipu daya Barat, yang meliputi pemilihan slapdash untuk presiden AS pada tahun 2020 dan beberapa kemelut awam di Twitter.

“Sekarang perceraian ini berlaku kerana Kim sudah dewasa. Dia serius mengambil ujian bar dan menjadi pengacara, dia serius dalam kempen reformasi penjara.

“Sementara itu, Kanye sedang berbicara tentang mencalonkan diri sebagai presiden dan mengatakan orang gila lain, dan dia sudah cukup,” kata sumber itu.

Kardashian dan West mengikat hubungan pada tahun 2014 dan mereka mempunyai empat anak bersama.

West sebelum ini menulis tweet tentang mahu bercerai dengan Kardashian pada bulan Julai tahun lalu setelah dia bertemu dengan rapper Meek Mill pada sidang kemuncak keadilan jenayah pada tahun 2018.

Dia mendakwa bahawa Kardashian bertindak “di luar garis” ketika membandingkan ibunya Kris Jenner dengan diktator Korea Utara Kim Jong-un. Kardashian kemudian mengeluarkan pernyataan yang menjelaskan bahawa West menderita episod gangguan bipolar ketika dia menulis tweet dan meminta pengguna media sosial untuk menunjukkan belas kasihan dan empati terhadap mereka yang mempunyai masalah kesihatan mental.

Kimberly Noel Kardashian West adalah personaliti media sosial, sosialita, model, ahli perniagaan, pengeluar, dan aktris. Kanye Omari West adalah rapper Amerika, pengeluar rakaman, dan pereka fesyen. Dia telah berpengaruh dalam pengembangan hip hop arus perdana dan muzik popular pada abad ke-21.

Wendy. V

Sebaran berita terkini hanya untuk anda!

Read Previous

MCA mempertikaikan penyingkiran Annuar Musa sebagai Setiausaha Agung BN

Read Next

Twitter, Facebook membekukan akaun Trump

Langgan
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Lihat semua komen
0
Inginkan pendapat anda, sila komen.x
()
x