The Malaysia Post

Manchester United Menandatangani pada ejaan “keras” Baru-baru ini di Old Trafford

“Saya Mahu Bermain Setiap Permainan”

Pemain pertahanan Manchester United, Tyrell Malacia mengakui dia bergelut dengan kekurangan masa bermain di kelab itu selepas dipintas Luke Shaw di bek kiri.

Malacia tiba di Manchester United dalam perjanjian €15 juta daripada Feyenoord pada musim panas dan pada mulanya menggantikan Shaw di bek kiri.

Satu siri persembahan yang mengagumkan memberikannya reputasi yang cemerlang dan seolah-olah telah menjadikannya sebagai pilihan pertama dalam kedudukan yang bergerak ke hadapan.

Sukan Man United

Bagaimanapun, selepas penampilan selama 45 minit dalam kekalahan 6-3 kepada Manchester City pada awal Oktober, dia mendapati dirinya terkeluar daripada kesebelasan utama.

Baca Lagi | Di Mana Untuk Menonton The Godfather Bahagian II Dalam Talian Pada 2023?

Baca Lagi | Bagaimana Menggunakan Bunyi Komersial Di Tiktok?

Dia duduk di bangku simpanan untuk lima perlawanan seterusnya Manchester United dalam Liga Perdana dan hanya berjaya 25 minit dalam kekalahan 3-1 kepada Aston Villa pada awal November.

Dia telah kembali ke pasukan Manchester United untuk kemenangan ke atas Fulham dan kekalahan 3-0 ke atas Nottingham Forest minggu ini, perlawanan pertama mereka selepas Piala Dunia.

Itu akan mencadangkan pertempuran dengan Luke Shaw untuk tempat permulaan kembali, sesuatu yang Malacia akan gembira selepas mengakui dia bergelut semasa keluar dari pasukan.

Voetbal Primeur

“Sudah tentu sukar apabila anda tidak dibenarkan minit,” katanya kepada ViaPlay, disampaikan oleh Voetbal Primeur.

“Anda terus berharap setiap perlawanan dan anda melakukan yang terbaik dalam latihan. Anda cuba menyokong pasukan sebanyak mungkin, tetapi ia pasti sukar.

“Saya mahu bermain setiap perlawanan, jadi ya, pastinya sukar apabila anda duduk di sana selama beberapa minggu dan anda tidak bermain.

“Sudah tentu, saya mempunyai masa yang saya lalui untuk seketika. Tetapi anda sentiasa perlu pulih. Anda tidak pernah tahu jika anda perlu berada di sana. Awak kena sentiasa bersedia.”

About J M Riaz

JM Riaz merupakan seorang wartawan hiburan yang gemar membuat liputan berita terkini di dunia. Dia bersemangat untuk membawa orang ramai yang terkini dan terhebat dalam hiburan. JM suka berinteraksi dengan pembacanya dan mendengar pendapat mereka tentang cerita terkini.

Read Previous

Bagaimana Menggunakan Bunyi Komersial Di Tiktok?

Read Next

Adakah anda masih boleh menggunakan WhatsApp pada tahun 2023?

Leave a Reply

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.