76ers memberikan Lakers kekalahan jalan pertama musim NBA

Tobias Harris melaju di belati akhir ketika Philadelphia 76ers menggagalkan aksi terakhir Los Angeles Lakers untuk menyerahkan juara NBA yang berkuasa sebagai kekalahan pertama mereka musim ini – 107-106.

Dalam pertembungan kelas berat yang memar, Sixers yang memimpin Persidangan Timur membuat kenyataan menentang Lakers yang terkemuka di liga.

Joel Embiid menjaringkan 28 mata, Ben Simmons mencatat tiga kali ganda dengan 17 mata, 11 rebound dan 10 assist dan Harris, yang diberi makan oleh Seth Curry, melengkapkan kemenangan dengan rembatan pull-up dengan baki tiga saat.

The Lakers, yang telah memenangi 10 permainan jalan raya terbaik di francais untuk memulakan musim, hampir mengekalkan rentak itu walaupun ketinggalan 14 mata pada suku keempat.

The Lakers, turun 12 dengan baki 3:07, menghasilkan larian skor 13-0 yang dilancarkan oleh susunan jari-jari Alex Caruso.

Baca Lagi | Mengenangkan legenda bola keranjang Kobe Bryant satu tahun selepas kemalangan maut

Selepas tiga mata dari Caruso, Dennis Schroder dan Kentavious Caldwell-Pope, Anthony Davis memberikan kemenangan 106-105 kepada Lakers pada kedudukan yang disiapkan oleh LeBron James.

Selepas tamat masa, Philadelphia memasukkan bola dengan baki 11.2 saat. Mereka mendapatkan bola kepada Harris, yang melaju ke kiri dan melepaskan tembakan.

Keputusasaan Davis dari halfcourt kerana masa yang telah habis tidak pernah dekat.

James, dengan prestasi 46 mata di Cleveland pada hari Isnin, memimpin Lakers dengan 34 mata, Davis menambah 23 dan Schroder mendapat 16.

Pusat Kamerun Embiid mendapat ketakutan kecederaan pada suku ketiga, ketika dia turun dengan keras di punggungnya setelah dia didorong oleh James ketika dia bangkit untuk melakukan dunk.

James dinilai kelam kabut dan Embiid, yang ketinggalan dalam permainan 76ers sebelumnya dengan ketegangan belakang, menguji dirinya dengan hati-hati setelah dia bangkit tetapi tetap bertahan dalam permainan.

Brooklyn Nets, dengan malam besar dari tiga besar mereka, melarikan diri dengan kemenangan lembur 132-128 ke atas Hawks di Atlanta.

Kevin Durant menjaringkan 32 mata, James Harden menambah dua kali ganda dari 31 mata dan 15 assist dengan lapan rebound dan Kyrie Irving menambah 26 mata untuk Brooklyn, yang memenangi tempat ketiga berturut-turut.

Trae Young mendahului Hawks dengan 28 mata dan 14 assist. Cam Reddish menjaringkan 24 mata di luar bangku simpanan untuk Atlanta, termasuk penyisihan pemanduan yang mengikat skor di 118-118 dengan waktu kurang dari 30 saat dalam peraturan. Brooklyn melonjak ke kedudukan 127-121 di tengah masa lembur, didukung oleh tiga titik Jeff Green dan dunk dari Durant.

Wendy. V

Sebaran berita terkini hanya untuk anda!

Read Previous

Adakah Zahid, pemimpin kanan Umno dengan sengaja menaburkan kekacauan dalam pangkat sendiri?

Read Next

Dilesenkan oleh Suruhanjaya Sekuriti, aplikasi baru Versa dilancarkan

Langgan
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Lihat semua komen
0
Inginkan pendapat anda, sila komen.x
()
x