The Malaysia Post

Joe Jonas dan Sophie Turner Umum Perceraian

Penyanyi Jonas Brothers yang berusia 34 tahun mengemukakan permohonan untuk mengakhiri perkahwinan mereka di Mahkamah Miami-Dade, Florida, pada hari Selasa.

Dalam kenyataan bersama yang dipos dalam talian, pasangan ini berkata: “Selepas empat tahun perkahwinan yang indah, kami secara bersama memutuskan untuk mengakhiri perkahwinan kami secara mesra.

Kesalahfahaman Umum Dibuktikan Tidak Tepat

Ujar mereka, kemungkinan untuk ada banyak naratif spekulatif mengenai sebab-sebab perceraian mereka, akan tetapi ia merupakan keputusan bersama.

Jonas dan Turner menambah bahawa mereka “sungguh-sungguh berharap semua orang boleh menghormati keinginan privasi kami dan anak-anak kami”.

Perpisahan yang Tidak Dapat Dielakkan

Permohonan cerai tersebut menyatakan “perkahwinan antara kedua-dua pihak sudah tidak dapat diperbaiki”, mengikut dokumen yang diperoleh oleh agensi berita Associated Press.

Namun begitu, Jonas terus memuat naik gambar-gambar dengan cincin perkahwinannya di akaun media sosialnya.

Jonas Brothers kini dalam tur dan telah mengadakan pertunjukan di Austin, Texas pada hari Ahad. Selepas persembahan itu, Jonas memuat naik gambar di Instagram dirinya dengan cincin jelas kelihatan.

Baca lagi | Britney Spears, Sam Asghari Bercerai Setelah 14 Bulan Kahwin

Perkahwinan Rahsia yang Berubah di Vegas

Turner, yang berusia 27 tahun, dan Jonas berkahwin dalam satu upacara yang dirahsiakan di Las Vegas pada 1 Mei 2019, selepas Anugerah Muzik Billboard pada tahun itu.

Mereka mengadakan upacara kedua sebulan kemudian di Chateau de Tourreau di selatan Perancis, dengan kehadiran rakan-rakan dan keluarga mereka.

Keluarga yang Berkembang

Pasangan ini mempunyai dua orang anak perempuan, Willa dilahirkan pada tahun 2020. Anak perempuan kedua mereka dilahirkan tahun lepas, tetapi mereka belum mengumumkan namanya secara umum.

Jonas mencari hak jagaan bersama bagi kedua-dua anak perempuan itu, mengikut dokumen perceraian. Pasangan ini juga mempunyai perjanjian pra-nikah yang Jonas menjangkakan akan dikuatkuasakan, mengikut permohonan cerai tersebut.

Baca lagi | Pengarah Terkenal Aziz M. Osman Bercerai dengan Puteri Lily Lokman

Asal Usul Hubungan dan Karier Mereka

Pasangan ini bermula berkencan pada akhir tahun 2016 dan mengumumkan pertunangan mereka pada Oktober 2017.

Turner, yang berasal dari Northampton, England, terkenal dengan peranannya sebagai Sansa Stark dalam Game of Thrones, dan juga telah muncul dalam siri drama The Staircase dan filem X-Men.

Sebagai seorang artis solo, Jonas telah melancarkan lagu-lagu seperti Just In Love dan This is Me, sebuah duet bersama Demi Lovato.

Kehadiran Bersama Jonas Brothers

Tetapi lagu-lagu terkenalnya adalah bersama adik-beradiknya, Nick dan Kevin Jonas. Sebagai kumpulan, Jonas Brothers sebelum ini membintangi siri mereka sendiri di Disney Channel dan mencapai kejayaan dengan SOS, Burnin’ Up, Sucker dan Waffle House.

Baru-baru ini, mereka melancarkan Year 3000, sebuah kerjasama dengan Busted, kumpulan British yang pertama kali melancarkan lagu itu pada tahun 2002.

About J M Riaz

JM Riaz merupakan seorang wartawan hiburan yang gemar membuat liputan berita terkini di dunia. Dia bersemangat untuk membawa orang ramai yang terkini dan terhebat dalam hiburan. JM suka berinteraksi dengan pembacanya dan mendengar pendapat mereka tentang cerita terkini.

Read Previous

Tawaran Perikatan Nasional (PN) untuk Simpang Jeram Jika Diberi Mandat

Read Next

Bandar Kedua Terbesar Britain Diisytihar Muflis

Leave a Reply

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.