The Malaysia Post

Pasangan Hollywood Kim Kardashian dan Pete Davidson berpisah, kata laporan

Bintang Realiti TV Kim Kardashian dan pelawak Saturday Night Live Pete Davidson telah menamatkan percintaan mereka selepas sembilan bulan berpacaran, lapor media semalam.

E! News, majalah People dan lain-lain memetik

sumber tanpa nama sebagai berkata pasangan itu berpisah minggu ini. Jurucakap Kardashian tidak mempunyai komen, dan wakil untuk Davidson tidak segera menjawab permintaan untuk komen.

Selebriti itu mula berkencan selepas Kardashian, 41, menjadi hos “SNL” pada Oktober 2021. Kardashian sedang dalam prosiding undang-undang untuk memuktamadkan perceraiannya dengan penyanyi rap Kanye West dan membintangi rancangan realiti baharu bersama keluarga besarnya di Hulu.

Baca Lagi | Pasangan Hollywood Kim Kardashian dan Pete Davidson berpisah, kata laporan

Davidson, 28, merupakan pelakon dalam rancangan lakaran komedi “SNL” selama lapan musim sebelum mengumumkan pemergiannya pada Mei. Dia baru-baru ini telah menjalani penggambaran filem berjudul “Wizards!” di Australia. — Reuters

About J M Riaz

JM Riaz merupakan seorang wartawan hiburan yang gemar membuat liputan berita terkini di dunia. Dia bersemangat untuk membawa orang ramai yang terkini dan terhebat dalam hiburan. JM suka berinteraksi dengan pembacanya dan mendengar pendapat mereka tentang cerita terkini.

Read Previous

PM Ismail Sabri mengumumkan RM50 juta untuk usahawan mikro di bawah Pemulih Newbiz

Read Next

Tempat tumpuan pelancong China mengenakan penutupan Covid, menutup pengangkutan awam

Leave a Reply

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.