The Malaysia Post

Tuchel dari Chelsea berkata tidak boleh memberikan Azpilicueta yang tidak mahu ‘apa yang dia mahu’

Thomas Tuchel

Credits: yimg

Pengurus Chelsea, Thomas Tuchel berkata, dia memahami hasrat pemain pertahanan Cesar Azpilicueta untuk menyertai Barcelona, tetapi menambah bahawa kelab Liga Perdana Inggeris itu tidak akan membenarkannya pergi dengan bayaran potongan harga.

Azpilicueta

yang kontraknya akan tamat pada Jun 2023, telah dikaitkan dengan perpindahan ke Barcelona selama beberapa bulan, tetapi Tuchel berkata penilaian kelab La Liga itu terhadap pemain antarabangsa Sepanyol itu tidak sepadan dengan Chelsea.

“Ia soalan yang sukar kerana saya tidak pasti sama ada saya mahu memberikan Azpi apa yang dia mahu,” kata Tuchel. “Pada satu ketika ia adalah mengenai apa yang kita mahu.

“Saya membuat perbandingan tentang betapa kami berjuang untuk Kalidou Koulibaly, yang merupakan pemain pasukan kebangsaan dan umur yang hampir sama. Saya lihat (Azpilicueta) mungkin berada pada tahap yang sama tetapi Barcelona tidak melihatnya pada tahap itu.

“Saya berkata begitu kepadanya yang saya faham pada tahap peribadi dan kerjaya. Tetapi saya bukan sahaja dalam peranan ini untuk memberikan apa yang dia mahu. Saya seorang pengurus untuk Chelsea yang mahu melakukan yang terbaik untuk Chelsea. Dia tak suka tapi dia faham.”

Baca Lagi | Tuchel dari Chelsea berkata tidak boleh memberikan Azpilicueta yang tidak mahu ‘apa yang dia mahu’

Chelsea, yang menduduki tempat ketiga musim lalu, memulakan kempen baharu dengan lawatan ke Everton pada 6 Ogos. ― Reuters

Read Previous

Bekas pembantu Trump Bannon didapati bersalah kerana menghina Kongres

Leave a Reply

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sertai surat berita kami
Langgani sekarang untuk mendapatkan artikel kami yang terkini, baru, hangat, dan semasa yang dihantar terus ke emel anda
170000 subscribers are here