Pasangan dari Selangor memilih untuk berkahwin melalui Skype

Selangor : Ini adalah salah satu hari terbesar dalam hidupnya dan Siti Jaslin Johari mengenakan pakaian terbaiknya – tudung berwarna coklat dan baju kurung krim.

Dia duduk di sebelah ayahnya di sofa di ruang tamu mereka, menghadap televisyen. Di layarnya terdapat siaran langsung tunangannya, Muhammad Ameer Ashraf, mengucapkan ikrar perkahwinannya.

Ketika dia mengucapkan janji untuk menjaganya dalam memenuhi tugasnya sebagai suami yang penyayang, air mata jatuh di pipi Siti Jaslin dan dia menggunakan lengan bajunya untuk menyeka mereka dengan cepat. Ayahnya memerhatikan dan mencium dahinya dengan penuh kasih.

Siti Jaslin dan Muhammad Ameer, kedua-duanya berusia 25 tahun, telah berkawan rapat selama tujuh tahun, dan sekarang mereka akhirnya berkahwin.

“Saya tidak sedih kerana saya harus berkahwin dalam talian. Saya gembira dan bersyukur kerana kami akhirnya halal sebagai suami isteri, ”kata Siti Jaslin.

“Di antara lima adik-beradik saya dan saya, saya adalah orang pertama yang berkahwin dan saya merasa terhormat mempunyai ayah bersama saya,” tambahnya.

Wendy. V

Sebaran berita terkini hanya untuk anda!

Read Previous

Tindakan Inisiatif UAE: Pengekstrakan Sel Stem memberikan Hasil Positif dalam Menangani COVID-19

Read Next

Pakatan akan menyambut baik semula Parti Bersatu di Johor – AMANAH