The Malaysia Post

Jackie Chan Viral Dengan Klip Video Sedang Menangis Bersama Seorang Pelakon Wanita

Jackie Chan, pelakon terkenal dari China, menunjukkan aksi penuh emosinya yang mengharukan hati penonton dalam filem terbarunya berjudul Ride On. Dalam klip yang menjadi tular, Jackie Chan bermain dengan Liu Haocun, pelakon wanita yang memainkan anak perempuan Jackie dalam filem itu.

Adegan Berbahaya Yang Mencirikan Jackie Chan

Dalam klip ini, Jackie Chan mempersembahkan babak berbahaya yang menjadi ciri khasnya dalam filem sebelum ini sebelum dia mendapat peluang di Hollywood. Namun, detik yang paling diingati ialah apabila Liu Haocun memuji Jackie Chan sebagai “hebat” dan kemudian menangis seketika selepas itu.

Baca lagi | Pengguna media sosial China mengecam Jackie Chan kerana memberi penghormatan kepada novelis anti-China, penulis skrip Ni Kuang

Kenangan Peribadi Yang Menyentuh Hati Jackie Chan

Kisah ini benar-benar menyentuh hati Jackie Chan kerana mengimbau kembali kenangan anak kandungnya, Etta Ng (Xiao Long Nu). Pada 2018, Etta Ng dan teman wanitanya menjadi gelandangan selepas mendedahkan bahawa ibu bapa mereka “homophobic”. Pada tahun 2013, semasa mempromosikan filemnya, Jackie Chan mengakui bahawa dia seorang bapa yang tidak memberi perhatian kepada anak-anaknya.

Pengakuan dan Kesedihan Jackie Chan

Jackie Chan berkata, “Kisah ini menyentuh hati saya, terutamanya semasa adegan menangis. Saya tidak dapat menahan diri daripada menangis ketika merakam adegan dengan Tian Jing kerana dia akan mengingatkan saya tentang Xiao Long Nu saya. Saya telah mengabaikannya untuk masa yang lama. .”

Hubungan dengan Anak Perempuan

Walaupun tidak jelas sama ada Jackie dan anak perempuannya yang sebenar mempunyai hubungan rapat, satu dekad temu bual menunjukkan bahawa air mata yang ditunjukkan dalam klip itu mungkin benar-benar tulen.

Etta dilahirkan pada tahun 1999 hasil daripada hubungan luar nikah Jackie semasa masih berkahwin dengan isterinya sekarang, Joan Lin, yang mempunyai seorang anak lelaki. Etta mengumumkan dirinya sebagai lesbian pada 2017 dan setahun kemudian mengumumkan rancangannya untuk berkahwin dengan teman wanita.

Baca lagi | Bintang HK Jackie Chan menarik mendapat jutaan ‘suka’ dalam penyertaan sulungnya ke ‘strim langsung’

Permohonan Maaf dan Luahan Perasaan

Sejak temu bual 2013, Jackie Chan tidak banyak bercakap tentang anak perempuannya. Kemunculan filem baru ini mungkin sebagai permohonan maaf dan cubaan untuk meluahkan perasaannya terhadap anak perempuannya yang “ditinggalkan” selama bertahun-tahun.

Viral di Media Sosial

Klip dari filem Ride On yang memaparkan detik penuh emosi ini telah menjadi viral, menarik perhatian ramai penonton di seluruh dunia. Penghormatan Jackie Chan yang menyentuh hati dan kisah di sebaliknya telah mencetuskan perbincangan meluas di media sosial dan memberikan pandangan baharu tentang kehidupan peribadinya yang jarang didedahkan sebelum ini.

Read Previous

Dr. Mahathir Menuduh Kerajaan Anwar Cuba Menjadikan Malaysia Sebagai Negara Sekular Berbilang Etnik

Read Next

Tun Mahathir, Muhyiddin Yassin Bincang Mengenai Proklamasi Orang Melayu

Leave a Reply

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.