The Malaysia Post

Keahlian Mahathir dan empat lain terhenti, bukan dipecat – Muhyiddin

Presiden parti BERSATU, Tan Sri Muhyiddin Yassin, yang juga Perdana Menteri Malaysia, telah menegaskan bahawa kelima-lima pemimpin itu bukan dipecat, tetapi sebaliknya keahlian mereka terhenti serta-merta kerana melanggar perlembagaan parti.


Beliau juga meminta semua ahli parti BERSATU untuk bersabar dan bertenang susulan kelucutan keahlian Tun Dr Mahathir Mohamad dan empat pemimpin parti itu.


Empat yang lain yang turut di lucutkan keahlian dalam parti tersebut ialah Timbalan Presiden BERSATU, Datuk Seri Mukhriz Mahathir; Ketua Angkatan Bersatu Anak Muda (ARMADA), Syed Saddiq Syed Abdul Rahman; Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Dr Maszlee Malik serta Ahli Parlimen Kubang Pasu, Datuk Amiruddin Hamzah.
Muhyiddin yakin dan percaya bahawa parti BERSATU akan terus teguh dan banyak cabaran telah di tempuhi dari awal parti itu tubuhkan oleh beliau.

About J M Riaz

JM Riaz merupakan seorang wartawan hiburan yang gemar membuat liputan berita terkini di dunia. Dia bersemangat untuk membawa orang ramai yang terkini dan terhebat dalam hiburan. JM suka berinteraksi dengan pembacanya dan mendengar pendapat mereka tentang cerita terkini.

Read Previous

Dosa besar akibat menyebelahi pembangkang – Rosol

Read Next

Bukan saya! – Najib menegas melalui peguamnya

Leave a Reply

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.